7. dubna 2009

Den D(ebil)...

Začalo to jako fajn jarní den... za hlavou mi začali škrábavě omítkovat fasádu.
Hodila jsem zdrojový kód programu v Prologu na USB a vydala se na fakultu obhájit a dostat zasloužené body.

Emilka stále nežere. Mám o ni strach.

"Windows cannot recognize", zpět domů, poslat si kód na mail a zpět na cvika.
Spustila, projela testovacím skriptem, opravila chyby, blekotavě odpověděla na kdovíproč rýpavé otázky ke zdrojáku a získala tak méně bodů.
Šla jsem nakupovat, mezi stojany jsem začala pískat, naštěstí paní prodavačka ochranku zarazila, než mě stačil vzít do kravaty (evidentně byl rád, že se něco děje)...

Doma jsem rozlila omáčku z talíře po mikrovlnce, zjistila, že mám kdovíproč sluchátko od iPodu zamodřené propiskou, a když jsem chtěla odstřihnout cedulku, zlomila jsem nůžky. Na přednášce jsem začala po zapnutí notebooku otírat klávesnici hadříkem a omylem zmáčkla cosi, co mě hodilo nejspíše do BIOSu (ESC vyřeší vše ;) ).

Emilka stále nežere. Zítra s ní jdu k veterináři, Marek Chyba, no, snad jsem si smůlu vybrala na celý rok dopředu...