19. června 2008

Příběh Lidušky a Josefa

Po dnešní návštěvě babičky jsem ve velice melancholické a nostalgické náladě
usedla k prastarým, dědečkem s láskou zhotoveným rodinným albům.

Nejenže jsem si uvědomila, že je jasné, po kom jsem doslova zdědila svou vášeň pro fotografování
(a že se alba hemží skutečně podařenými obrázky - i vzhledem k tehdejší technice),
ale navíc jsem si ucelila příběh života a lásky své babičky a svého dědečka.

V jakémsi časopise jsem kdysi četla o svatební fotografii prarodičů jako jedinečném prvku interiéru.
Nechápala jsem - než jsem nalezla svatební fotografii "Lidušky a Josefa"...

Duševní rozpoložení, ve kterém jsem se ocitla, jen umocnil nález obou snubních prstenů
a zjištění, že prsty, ty podivně štíhlé prsty, mám zase po babičce s takovou určitostí,
s jakou mi přesně padl právě její snubní prstýnek.

Žádné komentáře: