15. června 2008

Pročítání deníčku ze ZŠ (rok 2001)

Posmutnělá návštěvou babičky v nemocnici jsem se začetla do deníčku tehdy 14tileté Hvězdičky.
A tady jsou některé výstižné útržky:

27. 11. PŘ : dopisovali jsme primáty. Celou hodinu lítalo učebnou Vodáčkovo nebo Piňosovo jméno.

30. 11. ČJ : Četli jsme Špínu od K. Plíhala. Michal chtěl, aby učitelka vysvětlila co jsou sračky.

Na obědě jsem si přisedla za Martinem (tím pádem i za Štumpou). Štumpin mi hodil slupku od mandarinky do omáčky,
já jemu do čaje, on mě do polívky. Já jemu vylila čaj do polívky, on mě vylil polívku s čajem do omáčky a zdrhl.
Já po něm hodila tu jeho slupku. Kvasňa ho seřvala, že háže slupkama, protože já jsem měla mandarinku celou, narozdíl od něj.

4. 12. PŘ: Učili jsme se o lidských rasách. Kuba si přisedl a celou hodinu jsme si kradli pouzdra.

5. 12. D: Vala zkoušel Báru (která mu minule řekla, že se ho bojí) a Míčka. Míčka vyrazil.
Míček totiž sebevědomě prohlásil, že Voltaire, Roussoe a Lomonosov byli osvícenští panovníci.

11.12. VV: Dostali jsme za úkol vyrobit vánoční přáníčka. Kuba hledal úkryt pro své pivo.
Některá byla opravdu "originální" (Šťastné a veselé přeje z Tora Bora Bin Ládin).

12. 12. M: Paní učitelka nám udělala přednášku o pití alkoholu. Michal navrhl vypláchnout pusu svěcenou vodou.
Taky nás poprosila, kdyby jsme náhodou pěstovali mariánku, ať ji nenosíme do školy.

13. 12. ČJ: Pavly se učitelka zeptala na polní plodiny a ona řekla "Bažanti a koroptve".

20. 12. ČJ : Zase slovesné třídy. Učitelka mě postavila za tabuli na diktát tříd a pak na mě zapomněla.

Žádné komentáře: